pondělí 7. srpna 2017

Poslední den

Kdybys měl poslední den života,
co bys udělal jako první?
Já bych našla kopec a na něm kříž
A prosila o sílu
A děkovala za život

Kdybys měl poslední den života,
co bys udělal jako druhé?
Já bych našla lidi, se kterými si dlužíme
A odpustila jim
A doufala v odpuštění

Kdybys měl poslední den života,
co bys udělal jako třetí?
Já bych našla své milované
A řekla jim, co pro mě znamenají
A řekla jim, ať nepláčou

Kdybys měl poslední den života,
co bys udělal jako čtvrté?
Já bych našla křídu a krásné verše
A napsala je na chodník
A všichni by je četli

Kdybys měl poslední den života,
co bys udělal jako poslední?
Já bych našla mez a lehla si na ni
A zavřela oči
A otevřela duši

A odevzdala se poslední hodině svého života
Usnula bych v mateřídoušce
A tak by mě našli

Žádné komentáře:

Okomentovat